پرداخت هزینه خدمات درمانی انگلیس

UK healthcare

اگر به صورت آنلاین درخواست مهاجرت می کنید، هزینه خدمات درمانی را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست پرداخت می کنید.
شما باید هزینه را از طریق درگاه اینترنتی با کارت اعتباری پرداخت کرده و در کمتر از 30 دقیقه به سایت درخواست آنلاین مهاجرت بازگردید.
اگر از طریق پست درخواست مهاجرت می کنید، باید قبل از تکمیل درخواست خود، هزینه خدمات درمانی را پرداخته باشید.
به هنگام پرداخت آنلاین از شما تاریخ شروع و پایان اعتبار اسپانیرشیپ تان پرسیده میشود (درصورت وجود تاریخ را وارد میکنید) و اگر به صورت پستی درخواستتان را ارسال کرده اید، از شما نوع ویزا، آدرس ایمیل و شماره پاسپورتتان را میپرسند.
به طور استثنا اگر در حال حاظر در کشور کره ی شمالی مستقر هستید و از این منطقه درخواست مهاجرت به انگلیس را دارید، باید این هزینه را به صورت نقدی در سفارت
انگلیس بپردازید.

اعضای خانواده یا همراهان
. همان شرایطی که برای پرداخت هزینه ها توضیح دادیم در مورد هزینه ی خدمات درمانی اعضای خانواده صدق میکند
در نتیجه به اطلاعات هر شحصی که به همراه شما برای ویزا اپلای میکند و همچنین شخصی که در بریتانیاست و شما قرار است به او بپیوندید نیاز است.
هر شخصی که برای ویزا یا سایر درخواست های مهاجرتی با شما درخواست می کند
اگر آن شخصی شهروند انگلیس باشد نیازی به اطلاعات آن ها نیست اما در غیر این صورت می بایست تاریخ خروج او و کد IHS او را داشته باشید.

شما به یک کد جدید نیاز دارید.یک کد IHS برای شما ارسال میشه که این کد رو فقط یک بار میتونین استفاده کنین. برای هر بار درخواست مهاجرت 
. حتی اگر از پرداخت هزینه ی درمانی معاف هستید باید این موضوع رو بر روی جلد قید کنید.اگر درخواست شما از طریق پست است باید این کد رو روی جلد بنویسین.
این بخش تمام شده. حالا میتونین فرم رو تکمیل و درخواستتون رو ارسال کنید.
پیمایش به بالا